Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 23 de març del 2012

Almatret- Pista Torres d'Alta

Després de la reunió de dimercres per ultimar els preparatius de la sortida a Montrebei, Pep i jo vam quedar de sortir dijous a caminar una estona. O sigui que en arribar a casa em vaig posar a buscar un lloc per poder anar.
Fa molt temps que volia seguir un camí que surt d' Almatret i que tot i sent per "camí", segur que ens oferiria uns molt bones vistes.
O sigui que a les 08h 30, ja estàvem a Almatret i preparats per a caminar. La ruta, és fàcil però solament per les vistes, ja valia la pena fer-la.
Passa pel mirador de Riba-roja i el mirador de la Presa.








Distància: 16 km.
Dificultat: Fàcil.
Durada: 3h 10'




Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!