Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 27 de maig del 2012

Els Avencs de Masroig

Després de veure la ruta feta pels companys de SENDERS FLIX als Avencs de Masroig, em vaig quedar amb les ganes de fer-la, ja que es plantejava molt bonica de fer.
O sigui que dijous dia 24, Pep i Jo vam quedar per escapar-nos fins a Masroig per fer la sortideta.
A les 07h 40, ja teniem la motxila al coll i començàvem a caminar. El cotxe el vam deixar al costat de la carretera ( al Molí den Just) i vam seguir direcció el Molí de l' Antonia.

No vam tardar massa en creuar el riu Siurana

i fer cap als Avencs de Masroig. La veritat és que no et pots imaginar trobar-te "allò"en aquells indrets. És algo digne de veure tan per la seva bellesa com per la seva espectacularitat. Passar-los per dins, va ser tota una aventura i vam entendre en aquell moment, perquè els companys parlaven com parlaven. Nosaltres els vam passar de nord a sud, seguint el consell del company Jaume.

El pas següent, va ser anar fins al Molí de l'Antonia i d'allí fins una cruïlla.
 Primer vam anar a esquerres per pujar al Sarraì i després de contemplar les precioses vistes,

vam tornar enrere, per agafar el camí a dretes fins a Bellmunt del Priorat i fins les Mines Eugenia.

Nosaltres no vam poder entrar a visitar-les, ja que solament obren els caps de setmana i en visites programades. Un altre dia serà !!!
Desfent una mica el camí, vam agafar la sendera que ens va portar fins al Puig Roig, un poblat prehistòric.

I després de la visita, cap a l' Ermita de Pinyeres

i cap al cotxe.
Durada: 5h
Distància: 15 km
Dificultat: Fàcil

Anònim ha dit...

El barranc que travesseu, serà el barranc de la Vila, també anomenat dels Molins a la seva part més alta, que es tributari del riu Siurana