Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 8 de setembre del 2012

Tivissa: Via Ferrada de la Foix

Dijous dia 6 de setembre, Pep i jo vam sortir a fer una ruta per Tivissa. En principi havia pensat en fer la Via ferrada de la Foix, però no vaig trobar cap comentari de la mateixa per cap lloc i em vaig tirar enrera, pel que la ruta triada va ser:
Tivissa- Los Borjos- Cova de la Gralla- Pujador de Blaiet ( via ferrada)- Punta la Puça- Grau de Margalef - Barranc de la Foix.

Un cop a Tivissa, agafem direcció a les piscines i al final del carrer ( passat el camping) deixem el cotxe. D'allí surt la ruta prevista.
Anem pujant, fins que una sendera ens endinsarà al bosc dels Borjos i en portarà a la Cova de la Gralla.



Més endavant, trobarem el pujador del Blaiet, que té una ruta alternativa per qui no hi vulgui passar. És una via ferrada molt fàcil de fer i curta.

Un cop dalt, anem a fer el cim a la Punta la Puça i d'allí mitja volta i cap al grau de Margalef.


Passat aquest grau, trobem a esquerres un cartell cap a la via ferrada de la Foix, moment en el que Pep i Jo decidim canviar la ruta i en cop de baixar per sender ho fem per la via ferrada.





I la veritat és que que va valdre molt la pena, ja que és espectacular. Tot i que té algún tram dificil de fer.

Distància: 9km
Dificultat: fàcil ( excepte la via ferrada).
Durada: 3k 30



Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!