Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 11 de desembre del 2012

Via Ferrada de la Foix ( Tivissa) 9-12-12

Dies enrera i a una trobada conjunta que vam tenir, el company José Luis, es va oferir a ensenyar-nos com fer una via Ferrada amb condicions ( amb l'equipament necessari) i a fer una baixada amb rapel. Sol tenia equipament per a quatre ( ell inclòs) i per tant no vam poder allargar la proposta.
Be, després de passar una nit amb més o menys nervis per l'experiència que havia de viure al dia següent, va arribar el moment de marxar. A les 08,15h i des del lloc de costum, vam sortir Jaume, Eulogio i Jo cap a Tivissa.


Allí ens esperava l'amic José Luis, amb tot el material. O sigui que, després de posar-nos l'arnés, el dissipador, el casc, els guants i el 8, vam agafar el camí cap a la Via ferrada de la foix.
Cal dir que jo l'havia fet de baixada i sense cap mena de protecció, i com més m'apropava i anava pujant m'en donava compte de la meva inconsciència i del perillós que és fer les coses sense la protecció adequada. O sigui que: lliçó apresa!
Abans de començar el MESTRE, ens va explicar la forma de pujar i com anar assegurante pas a pas. La pujada, és molt divertida i en un tres i no res vam ser dalt de tot.





I després....a baixar!
Vam col·locar la corda, els mosquetons, vam fer el "nus" al 8.....i ja ho teniem tot a punt per baixar. I després de la lliçó teòrica de la col·locació dels peus i de les mans.........cap a baix.





Uffff!!!! no sé com explicar la sensació ni la vivència d'aquell matí, senzillament IMPRESSIONANT !!!
Em va agradar i molt i Eulogio i Jaume ho comparteixen amb mi.

Des d'aquí, vull donar les gràcies a l'amic José Luis, que es va prestar a fer-nos de MESTRE i ensenyar-nos a fer les coses ben fetes i introduir-nos al rapel. Tot un professional de la muntanya i un "crack" com a persona! GRACIES !!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!