Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 22 de novembre del 2007

Hola a tots !
demà torna a ser ( per desgràcia) un dia especial. Un dia on "algú" ha de decidir sí la opció o el camí pres per altres persones és el correcte o no. Jo sé que no ho és i com jo la majoria de les persones, però com no es pot arribar a cap enteniment ni a cap sol·lució, doncs ho ha de decidir una tercera persona.
I que ningú pensi que a mi m'agrada anar per aquest camí, però és l'únic que puc seguir per poder lluitar per la meva causa.
Jo crec amb el diàleg, amb les persones, amb la raó, amb poder arribar a un enteniment per una causa comú, però no n'hi ha prou en que un hi cregui, han de ser totes dues bandes.
Jo tinc i tindré la porta oberta a l'enteniment i espero i desitjo que algun dia tots puguem arribar a ser justos i honestos amb nosaltres mateixos.
Una abraçada!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Tota la raó del mon .En ser el primer post amb el teu Blog , t'he de dir que has estat molt encertat en tot .
Sols t'has deixat una cosa , i és que sovint hi ha gent que és pren la llibertat de pensar de part teva , i ja està liada , " mira aquest pensa que ... doncs ... " aqui si que no tens defensa , ja t'han condemnat , etiquetat i soterrat ... i no hi ha res a fer ...

et desitjo tota mena de sorts i que siguis capça per molts anys de mantenir lo que tu mateix dius .

jo crec amb el diàleg, amb les persones, amb la raó, amb poder arribar a un enteniment per una causa comú, però no n'hi ha prou en que un hi cregui, han de ser totes dues bandes.
Jo tinc i tindré la porta oberta a l'enteniment i espero i desitjo que algun dia tots puguem arribar a ser justos i honestos amb nosaltres mateixos.

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!