Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 12 de novembre del 2007

Partit contra el Tàrrega ( jornada 4). 0-6

Matinal de futbol al camp d'esports municipal de Flix, on els nostres pre-benjamins s'han enfrontat al Tàrrega. Partit molt disputat on els nostres petitets han donat tot el que han pogut i més, però el resultat no ha estat al nostre favor.
Sembla mentida com ja de tan petits tenen aquest "amor propi" per tirar endavant el partit. De fet, és una bona feina feta per l'entrenador, Rubén, per ensenyar aquest esport als nostres jugadors.
Tots han jugat molt bé, cadascú dintre de les seves possibilitats, però m'agradaria destacar en aquest partit, el bon joc que ha fet Josep, on l'he vist molt diferent, encertat i lluitador.
En quan al meu fill Arnau, l'he vist en la seva línia, molt ben col·locat al camp, segur i molt atrevit a totes les jugades. No té por a la pilota i "va a totes", tan defensant com atacant. Com diu un pare, ( i a mi em cau la bava de sentir-ho) l'Arnau és una màquina.
Endavant petitets!!!!!

Jugadors:
Oscar, Pruni, Arnau Pèrez, Arnau Cervelló, Ferràn, Joan, Enric, Jordi, Josep.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Molt bona crònica!!!
Felicitats a tots els jugadors en especial a L'Arnauete!!!!!!!!!!

you are the best!!!!!!!!

un petonàsssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!