Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 19 de novembre del 2007

Jocs escolars

Diumenge dia 18, es van cel·lebrar a Ascó els jocs escolars. L'Arnau va córrer els 500 metres llisos en categoria pre-benjamí i va quedar el segon.
Va fer una molt bona sortida, on els primers 300 metres anava sol al davant i fent molt bona cursa. Després, un segon corredor va anar guanyant terreny i fins i tot el va avançar.
Eren una vintena de corredors i un segon lloc, és molt bon lloc.
L'Enric també estava a les grades mirant al seu germà i animant-lo moltissim. I és que a pesar de que l'Arnau és una mica "trasto" amb ell, sé l´estima molt al seu germà. Quasi cada vegada que juga o corre tan a Flix com a fora, l'Enric vol vindre a animar-lo.
A veure si aviat podem vindre l'Arnau i jo a veure un concert teu.
Una abraçada per tots dos!!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

aisssss amb l'arnau!!
quin esportista que tenim!!!

Ahir m'explicava la Elia que va anar a veure la carrera i se li queia la baba mentre m'ho explicava!!

Em va comentar que en tot moment és va notar com l'Arnau era el millor i tenia una clara avantatja davant la resta de nens però que li va faltar una mica de resistència ja que finalment el va avançar un altre nen.

Felicitats per l'Arnau!!!

Un segon lloc està molt bé!! com sempre diuen, l'important és participar però si es queda dels primers encara millor!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!