Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 21 de gener del 2008

Un bon començament d'any 2.008!!!

Una de les coses que vaig demanar al nou any, va ser que les lluites i les males relacions en torn al tema dels nostres fills, s'acabessin i es convertissen en pau i cordialitat.
Doncs sembla que les coses poc a poc vagin agafant un camí diferent.

En primer lloc, em vaig sorprendre quan els meus fills van anar a buscar els regals de reis a casa de la meva mare, un dia que no els hi tocava estar amb mi i per iniciativa pròpia.

Però encara em vaig quedar més sorprès quan el dia 12, aniversari de la meva mare, van anar a celebrar-lo a casa seva. Jo no hi era, però tota la meva família van poder gaudir d'un dinar plegats, cosa que va fer molt feliç a la meva mare i com no, a mi mateix, que la vegada em fa agafar il·lusió pensant que els meus desitjos de poder arribar a un enteniment i a una cordialitat pel benestar i la felicitat de l'Enric i Arnau, és va fent poc a poc realitat.

Gràcies

1 comentari:

Anònim ha dit...

eisssssss tato!! m'agrada aquest article!!
Crec que amb aquesta vida s'ha de saber dir-ho tot!! S'ha d'explicar les coses dolentes però també les bones i aquesta última acció ha estat molt bona!!

Tots ens vam alegrar moltíssim que vinguéssin els nens!! Sobretot la mama va estar molt contenta i emocionada de tindre els seus nets amb ella!!

A veure si comença a ser tot positiu i sobretot que hi hagi molt bona comunicació entre vtres.!!

un petonàsssssssssss ben gran

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!