Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 5 de maig del 2008

Desitjo que us agradi!

La mujer adúltera
Entonces los escribas y los fariseos le trajeron una mujer sorprendida en adulterio; y poniéndola en medio, le dijeron: Maestro, esta mujer ha sido sorprendida en el acto mismo de adulterio. Y en la ley nos mandó Moisés apedrear a tales mujeres. Tú, pues, ¿qué dices? Mas esto decían tentándole, para poder acusarle. Pero Jesús, inclinado hacia el suelo, escribía en tierra con el dedo. Y como insistieran en preguntarle, se enderezó y les dijo: Aquél de vosotros que esté sin pecado, que arroje la primera piedra. E inclinándose de nuevo hacia el suelo, siguió escribiendo en tierra. Pero ellos, al oír esto, acusados por su conciencia, salían uno a uno, comenzando desde los más viejos hasta los postreros; y quedó solo Jesús, y la mujer que estaba en medio. Enderezándose Jesús, y no viendo a nadie sino a la mujer, le dijo: Mujer, ¿dónde están los que te acusaban? ¿Ninguno te condenó? Ella dijo: Ninguno, Señor. Entonces Jesús le dijo: "Tampoco yo te condeno. Vete, y en adelante no peques más.

No juzgar
No juzgueis y no sereis juzgados.

La regla de oro
Todo cuanto queráis que os hagan los hombres, hacédselo tambien vosotros a ellos.

Frutos
Por sus frutos los conocereis. ... Un árbol bueno no puede producir frutos malos, ni un árbol malo producir frutos buenos.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,et vull dir que si m´agrade l´escrit biblic d´una dona adultera,però també dir,que no estic gaire d´acord amb la regla d´oro,pues no tot el que fas et torna,però aixo si. encara no ho rebis mai continua fent.
1_mare
rep una forta encaixada.

enric ha dit...

Hola 1_mare!
Be, és una forma de dir que no facis als altres allò que no vulguis per tu. Però també és veritat que molt cops estàs fent el Be, i no reps el que dones. Però tot arriba, crec jo!.
Una abraçada i gràcies per entrar!

eva_yam ha dit...

eisssss molt maco l'escrit!! bé, costa una mica d'entendre el principi però està molt bé!

La regla d'or és la del Papa!!! aquesta li agradava dir-la i sobretot aplicar-la!!!

mare1! no estic d'acord amb tu ja que les coses les has de fer perquè tu ho sents no perquè esperis rebre una resposta dels altres!!

"fes el que t'agradaria que et fessin a tu" és així!! però naturalment no pots esperar que tothom faci el mateix que tu ja que hi ha molta gent egoista amb aq vida!! (molts cops et quedaries sentada esperant!! jejeje)

Un petonàsssssssss ben gran per tots dos!

Anònim ha dit...

eva_yam creec que no m´has entes o potser no me he expresat be,perque jo tambe dic el mateix que tu,per aixo acabo dient:encara que no ho rebis mai,continua fent-ho.I es ben cert que hi ha molta gent egoista,pero tots som de la vinya del senyor.
una forta encaixada.
1_mare

enric ha dit...

be, són maneres diferents de dir-ho pero la veritat és que el final és el mateix.
Una abraçada!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!