Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 14 de gener del 2010

Senderisme a Flix: Costa de butxaca.




Dimarts passat, em va trucar el meu amic Benjamin per sortir algun dia a caminar plegats i vam quedar per avui dijous. Ell és un gran "caminador" i coneix molts racons del terme i em va proposar d'anar a la costa de Butxaca. O sigui, que avui hem marxat direcció Maials i passada l'entrada que va a les Vallfenoses, hem entrat a la següent i hem deixat el cotxe allí. Hem agafat el camí principal i sense deixar-lo hem fet cap a la carretera de Maials, just al punt on s'acaba la pujada més forta. Desprès la tornada l'hem fet per la carretera. Aquest camí es veu que era el que es feia servir per anar antigament de Maials a Flix i per on inicialment havia d'anar la C-12. Però això no ho se segur.
Tot el camí de pujada, hem estat acompanyats pel solet i el bon temps, però un cop hem agafat el camí de tornada, ha començat a ploure i fer vent.
També ens hem trobat amb l'accident d'un camió que ha tombat en una corva.
Una bona sortida i amb bona companyia.

Distància: 18.9 km.
Velocitat mitja: 5km/h
Alçada: 345m
Temps: 3h 35'
Dificultat: Mitja

4 comentaris:

eva_yam ha dit...

ostres 3 hr. 35 minuts deu ni do!!!!!!!!
demà quedarem per la tarda per fer ruta?????????????
espero que si, plego a les 2!!!!!!!

però això si, una rut més curta!!!!! jejejejeje

i pel diumenge ja pots pensar-ne alguna!! :)

olga pasarrius llop ha dit...

Vaya caminates que te pegues Enric no se si yo podria tan.
olga

enric ha dit...

Hola Olga!! es clar que podries, no són massa difícils de fer. Però saps que passa? que això engantxa i cada cop m'agrada més!!
Fins aviat!!

eva_yam ha dit...

eissssssss el programete aquest del mapa de la ruta està molt bé!!!
MOLT BONA IDEA!!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!