Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 27 de març del 2010

Senderisme a Flix : La creu de Santos ( Serra de Cardó)







Aquest matí tal i com estava previst, hem sortit des de Flix en direcció a Rasquera i cap al Balneari de Cardó. A les 09h, Jose, Benjamin, David, Mònica, Eva, Olga, Jesús i jo, ja estavem agafant el camí i començant la ruta d'avui.
Aquest camí surt desde la mateixa porta del Balneari i per una pista que puja al davant. Ben aviat ens hem enfilat per un bosc d'alzines i de quan en quan s'obria un clar per poder fer alguna que altra foto. Hem pujat fins a la creu de Santos, deixant a l'esquerra la preciosa imatge del portell de Xaquera. Un cop dalt i després de recarregar energies, hem fet un cop d'ull a les meravelloses vistes que es poden gaudir, destacant entre elles l'impresionant delta de l'ebre i el mar.
Després de signar al llibre que hi ha just al costat de la creu, hem començat la baixada cap a la cova Llòbrega, la font del Teix i el refugi. Ens hem endinzat pel mitg d'un majestuos bosc de teixos, per arribar i creuar el portell de Cosp. I ja de baixada, hem passat per les Ermites en ruines de l'Angel i de la Santissima Trinitat per fer cap al lloc de sortida on teniem aparcat el cotxe.
Vull destacar que una mica abans d'arribar a l'argilagar, hem vist un grup molt numerós de persones que estaven fent la mateixa ruta però en sentit contrari i quina ha estat la meva sorpresa quan entre ells hi havia el company Jose Luis Ordovás. M'ha fet molta il·lusio poder coneixer-lo personalment i més encara en un lloc tan bonic i fent allò que ens agrada a tots dos i que ens uneix.
Be, una ruta molt bonica, amb una gran varietat de vegetació i arbres ( alzines, pinasses, roures, moixeres, teixos...) on solament hi ha mancat el trobar-nos un ramat de cabres.
Una ruta evidentment per repetir i com no, amb molt bona companyia.

Dificultat : moderada
Durada: 5 h
Distància 9km
Desnivell: 450 m




2 comentaris:

David ha dit...

Una sortida perfecta enric,jo la veritat que es la primera sortida que faig aixi caminant i la veritat es que m`ha encantat,i a més com tu dius en bona companyia.

eva_yam ha dit...

el lloc és maquíssim!!! recomanable al 100%!!!!!!!!! per repetir-la ben avait ja què el lloc és una passada!!!!!!!

és la primera sortida que la faig amb tanta gent i la veritat és que és bonic!!!!! molt bon ambient!!!

pos eso!!!!!! a veure si poso les meves fotikis i el meu article!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!