Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 17 de març del 2010

Senderisme a Flix: Lo Meandre






Com em diu la Eva ( entre altres coses), és nota que ja he començat a treballar, ja que tinc una mica abandonat el tema bloc. Entre la feina i que aquests caps de setmana he tingut als meus fills amb mi, doncs, no hem pogut fer cap caminada, però les ganes hi són!!!

Per això, avui he sortit a les 14h de treballar i a les 15h ja tenia la motxila carregada i preparat per a sortir una estoneta.
La sortida ha estat curteta ja que m'he decidit a fer el Meandre exterior de Flix. Ja l'he fet algún cop, però es tan bonic que presta a repetir. Encara estan acabant de posar les baranes de fusta i arreglant alguna part de camí, però s'hi pot passar perfectament.
Té el gran atractiu de creuar una de les ultimes barques que creua el riu ebre a més d'anar tota l'estona per la vora del riu acompanyat d'una gran varietat d'aus entre les que es troben les cigonyes i vigilat pel castell de Flix, que dins de no massa temps el tindrem ja reparat.
Durada: 1h 42
Distància: 7km
Dificultat: molt fàcil.


3 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

El regreso del hijo pródigo. Ya echaba de manos tus artículos.
Curra menos y camina más :)
Saludos,
Jesús
Nota: yo estoy todavía muuu perro.

enric ha dit...

tienes razón Jesús. Esto no se puede dejar!!!
Saludos!!!
Cuando te decidas, ya lo sabes!!

eva_yam ha dit...

JAJJAJAJA si ja ho diuen sempre parla qui menys ho pot fer!!!!!!!
Jesusssssssssssssssss a veure si t'apliques i vens amb alguna caminata!!!!!!! això de no treballar no et senta bé!!!!!

tatoooooooo ja era hora!! veig que vas tindre enveja de la meva sortideta! jejejeje

està molt guapa aquesta ruta!! ara em queda fer la ruta interior del meandre a veure que tal és!!!!!!!

petonetsssssssssssss i a veure si tens el bloc més actiu que els teus fans et reclamen!!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!