Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

diumenge, 11 d’abril del 2010

senderisme a Flix: Montsant: El Toll de L'ou


La sortideta d'aquest diumenge dia 11, ha estat a les muntanyes del Montsant. En concret al Toll de L'ou. Hem anat fins a Ulldemolins i després d'agafar un caminet, hem arribat fins a l'Ermita de Santa Magdalena, punt de sortida de la nostra ruta.
Eva, Alex, Jose, Olga i jo, hem estat els senderistes d'avui.
La veritat és que un cop al lloc i més encara per dalt de la muntanya, han estat moltes les persones que feien aquesta ruta. I és que val la pena fer-la!
No hem fet la que havia triat, ja que era una mica llarga i m'ha fet por de que es fes molt tard i encara estessim caminant. Per tant, hem anat a veure la font de Fontalba i després hem iniciat la pujada fins al Pi de la Carabasseta a 1045 m i d'allí hem baixat fins al Toll de L'ou a 845m. La tornada l'hem fet pel mateix lloc.
La ruta amb les meravelloses i espectaculars vistes del Montsant, és molt bonica, però un cop al Toll de L'ou, amb les seves bassetes, les seves cascades i l'aigua neta i bonissima, et fa adonar de les coses tan boniques i precioses que tenim molt prop de casa.

Durada:5h
Distància: 11,7 km
Dificultat: Moderada
Desnivell acumulat: 650m

4 comentaris:

blanquejador ha dit...

El Toll de l'Ou amb aigua es tot un espectacle l'ultim cop que hi vaig estar estaba sec.
Boniques fotos.

enric ha dit...

Si Joan, la veritat es que hi han tantes bassetes que no saps on mirar i segueixen i segueixen cap a baix...
Un lloc digne de visitar!!
Salutacions!!

Anònim ha dit...

He vist les fotos i m'han agradat molt, quins llocs més bonics que trieu per caminar, val la pena per disfrutar d'aquestes vistes!
Gràcies per compartir les teues experiències!
M.José

eva_yam ha dit...

siiiiiiii una passada de lloc!!
la ruta és durilla per les pujades que té però val la pena!!!!!!!!

a mi em va encantar el toll de l'ou!!!!!!! llàstima que no era estiu que sino, tots cap a l'aigua!!!!!!

Per cert, estic contentíssima perquè per fi he arribat al meu objectiu........ NO VAIG TINDRE AGULLETES!!!!!!!!! jejejejeje

molts petonetsssssssssss!!

per cert teta, quan vulguis vindre ja saps!!!!!!!! jeejeje

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!