Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 3 d’abril del 2010

Senderisme a Flix: Tivissa- Barranc de Jovara- Sant Blai






Avui dissabte hem fet una sortideta per Tivissa. A les 09h, Mònica, Eli, Benjamin i Jo, estavem ja preparats per començar la ruta. El camí surt des del final del carrer de Sant Blai i d'allí puja fins a la Font de Sant Blai. Just davant de la font, agafem una sendera a l'esquerra que ens portarà fins al coll de Monegret a 475 m. És allí on havíem d'anar cap al Tossal de Castro, però no he trobat el camí que ens hi portava. Avui el GPS i jo no ens hem entés, no sé si per culpa meva o per culpa del track, però la questió és que hem variat la ruta. Hem agafat el camí a l'esquerra que ens ha portat fins al barranc de la Foix ( on comença la via ferrada) i el coll de Monetze a 600 m. D'allí hem seguit una estona més fins el barranc de Jovàra i com que no teniem clar si tornava o no cap a Tivissa, hem decidit retornar pel mateix camí fins al coll de Monegret. Allí hem seguit en direcció al Coll del Ventall ( 468m ), baixant a l'ermita de Sant Blai i d'allí fins a Tivissa.
Una ruta tot i que no ha estat circular, que ens ha portat per llocs preciosos, gaudint de la majestuositat de les montanyes i els colls per on hem passat.
Si algun company sap si el camí del coll de Monetze fins als barranc de Jovara, retorna cap a Tivissa o pel contrari va directe cap a l'Ametlla l'hi agrairia que m'ho digués.

Durada: 3h 30
Dificultat: Fàcil
Desnivell: 330 metres
Distància: 19 km

1 comentari:

eva_yam ha dit...

molt maca la soritdeta!! t'has deixat de comentar que faltava jo!!!!!!!!!!
que consti q havia de vindre i per força major no vaig poder a última hora!!!

18 km!!!!!!! uffffffff això no es el que vas dir que faríem! jejejej
vas dir 7 km!!! :)

si es que!!! t'animes, t'animes i mira el que passa!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!