Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 10 d’abril del 2010

Sortideta amb moto!

Avui dissabte el meu cunyat Alex i la Eva, ens han vingut a fer la presentació oficial de la seva nova moto, una Harley 883 i xerrant xerrant........ens em engrescat i hem marxat tots plegats a fer una volteta. I com a Valderobles feien una Concentració, doncs ens hi hem apropat.
Després hem anat a dinar a Horta de Sant Joan i d'allí cap a casa.
Total, que avui ha estat una bona sortideta amb moto.
I a més, hem enredat a l'Alex per vindre demà al toll de l'ou. A la Joa, ja no li he dit, perquè pobra no pot per la seva esquena.

2 comentaris:

David ha dit...

donc casi ens troben jo tb he estat a horta de san joan a una granja escola que hi ha amb les xiquetes,ha fet un dia de cine.

eva_yam ha dit...

jejejeje posssssss si!! nosaltres hem estat dinant a la plaça que hi ha!!!!!!!!!!! q fort!!

ha estat un dia molt guapo per anar amb moto!! hem disfrutat molt!! llàstima el mal de cul amb aq moto!! a veure si el pròxim dia no em passa!!!!! jajajajaja

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!