Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 6 de juliol del 2010

La flama del Canigó.





Fa dies que per diversos motius, no escric al meu blog i això em fa anar posant moltes de les coses que m'han anat passant i que vull compartir amb tots vosaltres, una mica desordenadament.
El passat dimercres dia 23 de juny, vam anar a buscar la flama del Canigó que s'utilitza per encendre la foguera de Sant Joan, al poble de l'Espluga de Francolí. Vam marxar de Flix una representació de l'Ajuntament amb el regidor de Festes i tradicions sr. Sabaté i les pubilles i els hereus amb els seus vestits de gala. I com ja ve sent habitual, el MC Flix va custodiar la flama fins a Flix. Vam ser unes 17 motos les que vam anar fins a l'Espluga i cal dir que feia força goig de veure. Un cop allí, ens esperaven les pubilles de l'Espluga i juntament amb les autoritats i tots nosaltres vam fer una passejada per tot el poble ( les motos al radera fent soroll) fins arribar a la plaça de l'ajuntament on ens esperava la flama. Allí vam encendre el nostre fanal i cap a Flix.
8 motos al davant de la furgoneta on anava la flama i 9 al radera, vam fer tot el camí fins a Flix, on ens esperaven per rebre la flama.
Un acte més on els membres del MC Flix demostrem que estem i estirem pel poble i per col·laborar amb el que faci falta.

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!