Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 5 de juliol del 2010

L'Enric com a "llaguter"





Com ja he comentat al post anterior, el CN Flix va organitzar la II Regata de la lliga Catalana del Llagut a Flix i en la que l'Enric debutava com a regatiste. Ja fa dies que es ve entrenant al riu de baix per poder començar a competir i ahir diumenge van fer la seva primera cursa. Es una tasca que ha emprés amb molta il·lusió i en la que desitjo que tot els hi vagi molt be.
Cal dir que van quedar en segona posició en la categoria infantil.
Enhorabona "llaguters" !!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

La veritat és què ho van fer molt bé!! i jo estava encantada de la vida de poder animar a l'Enric! em va fer molta ilu!!! apart van quedar segons!!! que més es pot demanar per ser la seva primera cursa!!!!!!

felicitats enric i companys!!!!!!!!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!