Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 4 d’agost del 2010

1 mes sense posar res!!!!


Sí, no tinc perdó, però........
Hi han moments en els que perds la inspiració i no saps que posar ni apuntar al teu bloquet, i això que de coses me'n han passat, però no estava gens inspirat.
I em sap greu, perquè tots aquells incondiconals que passen pel meu bloc dia a dia, doncs segur que els ha molestat no trobar cap mena d'escrit.
Intentaré retrobar el camí!!!!
Una abraçada a tothom!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

la veritat és què si!!!!! ens tenies viciadets!! i mira'ns ara!! plorant per aquests racons virtuals!! jejejeje

a veure si t'animessssssss i ens vas posant cosetes!

per cert, tinc mono de fer senderisme!!!!!!!!!!!! quan podrem fer alguna rutilla curta????'

m'han regalat una bossa molt xula per fer senderisme!!!!!!!! ueeeeeeeeeeeeeeee vull estrenar-la!!! ejjeje

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!