Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 4 d’agost del 2010

Restaurant Vilar Riu de baix


La setmana passada vaig anar a dinar al restaurant Vilar Riu de baix i la veritat és que vaig quedar impressionat amb el complexe que ens han fet. El dinar va estar molt be i amb dos menus diaris per triar. Però tan el de 12 € com el de 24€ estaven força be i molt ben servits.
Després, els propietaris del complexe, ens van ensenyar tota la instal·lació i la veritat és que ens va agradar molt. Les habitacions, estan fetes amb molt de gust i són molt acollidores. Al costat, hi ha un spa, que quan estigui en servei serà un bon lloc per anar a relaxar-se.
A baix del restaurant, hi ha una sala de festes, molt acollidora i segons el propietari, estarà en servei els caps de setmana. També vam anar a veure el masos, que han conservat la linia original que tenien i l'unic que han fet ha estat remodelar-los però amb molt bon criteri. I el alberg, es una passada on els nens i nenes que vinguin de colònies podran gaudir d'uns dies de la natura i amb unes bones instal·lacions.
Finalment, ens van portar fins a la vora del riu, on hi ha una mena d'embarcador natural, des d'on es podran fer rutes amb barca pel nostre meandre, a càrrec d'una empresa de Flix.
En fi, tot molt bonic i molt ben muntat i que ara sol manca que tingui molt bona acollida i molts visitants.
Feia molta falta una cosa com aquesta a Flix.
Endavant i molta sort!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

bé, jo solament he vist les fotikis i es veu molt maco!! a veure si puc anar-hi un dia!!!

petonetsssssssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!