Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 25 de febrer del 2011

Moto Club Flix

La activitat més important que realitzem els membres del Moto Club Flix, és avui per avui la Concentració Motociclista "Vila de Flix". Ja ne'm fet XV edicions i aquest any serà la nº XVI. Després de parlar i parlar per triar la data de la festa, hem decidit fer-ho els dies 1 i 2 d'octubre . O sigui que ja ens hem de posar a caminar per a preparar la nostra trobada.
De moment ja tenim quasi fet el logo de la mateixa:
que os sembla? os agrada?.
L'amic Kiko ha estat l'encarregat de fer-lo i a petició de la Elia vam posar l'estrella al logo i de color taronja especialment.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

m'encanta!! ja m'agrada abans i amb l'estrella encara queda molt millor!!!!!!!!!

bé,ara toca començar a treballar x aq concentració!!!!!!!!!!

un petonàssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!