Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 24 de febrer del 2011

Passejada per la platja de Torredembarra

Divendres passat, aprofitant el solet que feia i la bona temperatura, vaig estar passejant per la platja de Torrdembarra fins a Creixell. La veritat és que no hi havia quasi ningú i s'hi estava molt be. És una sensació molt bona i que relaxa.
Os deixo alguna foto de les que vaig fer.


Aquesta foto és el que queda del Camping La Pineda de Torredembarra, on des de que jo tenia 8 mesets fins als 14 anys hi vam anar cada estiu. El meu pare montava la paradeta al mes de juny i ho plegava al setembre. Era una passada!!
Ara van treure el camping i al seu lloc van construir aquests pisos. Sol queda el que era la recepció i que ara es una oficina de turisme.

1 comentari:

eva_yam ha dit...

plata de torredembarra??? jajajaja

molt boniques les fotos de la plata!! :)

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!