Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 4 de febrer del 2011

Pensament en veu alta!!!

Em vaig promete a mi mateix que no faria cap més comentari en relació a la Plataforma de Volem viure a Flix, I fins avui ho he mantes.

I sento dir-ho així, però m'he sentit des del primer moment traït per una Plataforma que segons la meva humil opinió, no ha de tenir pensaments politics i que l’únic que ha de fer, és lluitar per Flix. Aquest és el motiu que em va atraure a fer-me simpatitzant de la plataforma. Però poc a poc, vaig anar veient amb els comentaris que es feien des de dins, que les crítiques es feien sempre en un sentit.

I avui ja ha estat la definitiva, al veure que des de la Plataforma es posava un enllaç directe, a un bloc on molt respectablement, el seu gestor/a donava la seva opinió sobre la gestió municipal i les persones que ens han representat.

Trobo les opinions respectables tot i que no comparteixo de cap manera el que diuen, però no entenc com la Plataforma "Volem viure a Flix", es decanta un cop més i deixa veure les seves directrius.

I per acabar, donar el meu suport als nostres representants municipals, siguin del color que siguin, per la tasca feta pel poble de Flix.

Els toros és veuen molt be des de la barrera i des de fora tot sembla molt fàcil i molt planer!

9 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Doncs, Enric, encara no has vist res, d'aquí a pocs dies veuràs una de les veritables finalitats de la plataforma.

Marià Hierro ha dit...

Enric, crec que ja fa dies que tenen una postura partidista més que no pas unificadora.

Anònim ha dit...

La llàstima de tot això és que la idea inicial de la creació de la plataforma era molt bona. I si, ens podem fer una idea de com acabarà tot plegat.

Neus.

Glòria ha dit...

"La libre comunicación de los pensamientos y las opiniones es uno de los derechos más preciados por el hombre."

François de la Rochefoucauld (1613-1680) Escritor francés.

De res.

Anònim ha dit...

Glòria, no quan ho fas en nom d'un poble. Llavors s'anomena Nazisme.

El que hauriem de fer tots a este poble es fer-nos socis de la plataforma, per demanar responsabilitats.

Montse.

Anònim ha dit...

Doncs, espereu! Quan els membres de la plataforma.... ( tots a Convergència) estiguin al govern de l’ajuntament! Quin caos! Si han de continuar provocant el pànic i dividint a la població, serà un camp de batalla.

Lluís.

enric ha dit...

Gràcies a totes i tots per contestar al meu pensament.

Anònim ha dit...

eIIII!!! Membres de la plataforma, atureu-la, atureu-la a n'aquesta Gloria. Perquè l'últim comentari és al.lucinant....Ah! Busca al diccionari que és una plataforma i el seu objectiu... A veure si així ho entens.

Salutacions,

eva_yam ha dit...

eiss tato quin èxit de post! jo que em pensava que ningú et deixava comentaris!!

no opinaré perquè no vull entrar amb aq comentaris! l'únic que no m'agrada es que es perdi el respecte a la gent!! es pot donar l'opinió però sense faltar el respecte!!

Un petonàssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!