Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 15 de juliol del 2011

La ruta del Vi.




Avui he començat una nova "feina". Dies enrera, vaig coneixer per internet a Rafel i resulta que esta escribint un llibre sobre rutes senderistes. Ja el té molt avançat, però necessitava comprovar de nou les rutes que hi surten. Total que m'hi vaig oferir a fer de provador i avui he anat a fer la primera.
La veritat és que no en puc parlar ja que el llibre encara no ha estat publicat, però os diré que tant l'explicació del llibre, com els Tracks pel GPS i com el mapa de la zona, són del tot encertat i fets amb molta idea i ganes.
Quan hagi publicat el llibre, ja os diré el nom i publicaré les rutes fetes per mi.
Salutacions!

3 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Això està molt bé. I quan publicarem les teves rutes per Flix?

enric ha dit...

si Jaume a més m'ha agradat fer-ho. En quant a les meves rutes...ho tinc mig "empastrat". El meu fill Enric m'ho va dir de fer-ho i la veritat que em va agradar la idea.

eva_yam ha dit...

Aisssssssssssss q guais!! q interessant sona!!

estic d'acord amb jaume i l'enric!! estari bé això de les rutes de flix!!! n'hi han moltes i seria una forma d'apropar la gent a Flix.

pos eso!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tardes!!!

un petonàsssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!