Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 8 de desembre del 2011

Flix- Montredons- Les Valls- Serra de la Fatarella ( circular )

Avui dimercres,hem sortit a caminar els meus gossets i jo, per la zona de Montredons. Hem sortit des del Barri i hem anat fins al corral nou,


passant per l'Aubal i els dipòsits. D'allí mateix, surt una sendera ( bordejant el mas de Romero) que ens passa fins la Vall de Missameixa.

 En arribar al camí, tirem cap a la dreta i pugem fins a la Serra de Montredons ( camí nou, que porta fins a la Bassa nova ).

 Un cop dalt, agafem un nou sender a esquerres, que ens portarà fins Les Valls. Seguim el camí a la dreta i a uns 500 metres, trobem un desviament a esquerres que ens portarà fins la base de la serra de la Fatarella. Aquest camí, té varis massets i el penúltim, té un enjub al darrera molt ben conservat i digne de veure.
Afegeix la llegenda


 En arribar a l'ultim mas, és quan hem de pujar per una sendera perdedora fins a la serra. Cal dir que no hi ha perdua si agafem com a punt de referència una torre d'alta que és on hem de sortir. Un cop dalt, bordegem tota la serra, gaudint dels boscos que trobem a dreta i esquerra del camí. Trobarem varis desviaments a esquerres que ens baixaran un altre cop cap a les Valls i nosaltres hem agafat el segon i cap a casa.



La ruta és molt fàcil de fer i amb molt bones vistes.

Dificultat: Fàcil
Durada: 3h 38'
Distància : 14.86 km
Alçada : 200 m.
Veure ruta / Baixar track




Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!