Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 7 de desembre del 2011

La Serra d'Almos- Mola de Casanoves- Mussefres- Mafla- Capcir ( circular )



Ahir dimarts, just quan el dia començava a clarejar, la Eva, Jose i Jo

 ja estàvem camí de la Serra d'Almos, lloc des d'on sortia la nostra ruta.
Un cop a les Escoles del poble, vam seguir per una pista fins el mas de l'Arany

 on un cop bordejat vam trobar un pal indicador. Aquest seria el punt de sortida i de tornada, tot i que el cotxe el vam deixar uns metres més endavant, al costat d'un mas molt gran. Vam agafar el camí del pujador de la Mola d'en Casanoves, pel racò de l'Heura

 i un cop dalt vam baixar per una sendera fins al Plà de Burros, on pel Barranc de Mussefres,

 el Racò de la Viscaina, el Bosc Negre i les Fonts del Gat i de la Pena, vam fer cap a l'Era Mafla

 i al Coll de Mafla. I des d¡allí, baixant pel Barranc de la Coma d'en Ginebre i el Barranc de Capcir vam fer cap al punt de sortida.



La ruta és preciosa, travessant boscos de pins i d'alcines i amb unes vistes espectaculars del Montalt i de Llaberia.

Dificultat: Fàcil
Durada: 4h 54 ( amb aturades )
Distància: 14 km
Alçada màx. : 585 m.
Alçada min. : 285 m.
Veure ruta / Descarregar Track


1 comentari:

eva_yam ha dit...

molt xula la ruta!! semblava que haguès de ser curta i mira al final quanta estona!! deu ni do!!

això si, vaig disfrutar molt!! la ruta plena de senderes precioses!!!

Això si, t'has deixat d'explicar qeu ens vam trobar caçadors!! jejejeje per tot arreu!! feien una batuda de jabalí!!

apart també el que em va sorprendre molt es trobar-nos tants arbres que tenen cireres de pastor!! per cert, boníssimes!! jejeje

ja em passaràs les teves fotikis!!

un petonàssssssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!