dimecres, 30 de desembre del 2009
Senderisme a Flix. Barri- Pi de Montbrió- Mont-Redons- Bassa les clotxes.
dissabte, 26 de desembre del 2009
Felicitats Joan!
Sense que jo pugués contestar, em va dir que ara entenia perfectament el perquè ho feia, ja que ell estava passant pel mateix problema.
La Custodia de la seva filla, li han donat a la seva ex-dona i ell solament la pot tindre cada 15 dies.
Amb llàgrimes als ulls, em deia que no podia estar tan temps sense veure-la i abraçar-la. Necessitava encara que fos per uns segons, tenir contacte amb ella i dir-li que l'estimava. No podia estar.hi més temps, ja que la persona que anava a buscar-la l'estirava i la prenia.
Li vaig dir que l'entenia molt be i que em sabia molt greu que hagués de passar per aquest camí, ja que és molt trist i molt doloros, però que no baixes la guardia i lluites per tenir a la seva filla, perquè ella el necessitava.
Des d'aquí Joan, et vull expressar el meu suport , el meu ajud i experiència en tot el que faci falta. Dir-te que per molt que et facin, per molt que vulguin dificultar-te el contacte amb la teva filla, no tiris mai la tovallola i segueix endavant.
Pensa que el camí serà dificil, però solament pensar que al final esta aquella persona per la que lluites i a la que estimes per damunt de tot, ja et fa el viatge més planer.
La Custodia Compartida fa uns anys era un somni amb el que tots els pares separats s'hi trobava cada nit, però aquest somni ja és una realitat que poc a poc és va introduint. Cada vegada es donen més C.C perquè saben que és la única forma d'acabar amb aquesta gran injustícia per la que des de fa molts anys estem passant els parets separats.
Endavant Joan i ja saps on sóc."
Caravana de cotxes per la Custodia Compartida
Els companys de LLeida han organitzat pel dia 24 de gener una caravana de cotxes pel centre de la ciutat de Lleida, a favor de la Custodia Compartida i en favor del jutge Serrano. Hem de lluitar tots junts per un sistema judicial més just i per defensar la dignitat dels nostres fills.
divendres, 25 de desembre del 2009
Bon Nadal!

Avui és Nadal!!!!
dimecres, 23 de desembre del 2009
Senderisme a Flix: Camí vell d'Ascò a Flix
Després de dinar, veient el solet que feia i aprofitant que la Joa se'n anava a Mora, he marxat amb cotxe fins Ascó i he tornat des d'allí caminant pel camí vell. És un camí quasi tot asfaltat i que fa cap a la Bassa de les clotxes.
Concert de Nadal!
Avui s'ha fet el Concert de Nadal de l'Escola de Música de Flix i han cantat els petits cantaires i ha tocat la Jove Orquestra de l'Escola. Com sempre ens tenen acostumats, ens han agradat molt les seves actuacions des del més petits fins als més grans.
Resposta a la queixa.

Fa uns dies, desprès del polèmic reportatge de 30 minuts, vaig enviar varies queixes tant a Tv3 com al programa mateix i també al defensor de l'audiència. La carta que els hi vaig enviar, va ser la que vaig posar al blog. Avui he rebut la resposta del Defensor de l'audiencia i la penjo per qui la vulgui llegir.
Benvolgut Sr. Cervelló,
Defensor de l’Audiència.
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
dimarts, 22 de desembre del 2009
El meu fillolet!!
Os presento al meu fillol, el fill del meu germà Alex i la Mònica

Ruta per Mont-redons
Avui tot i que cau una mica d'aigua i fa fred, no m'he pogut aguantar i he sortit a caminar una estoneta. O sigui que he deixat el cotxe a la Urb. Bassa de les clotxes i des d'allí cap a la mateixa bassa. He agafat el camí a la dreta, que va cap al Mas trencat ( Corral Nou) i un cop passat aquest i el mas de Romero, he agafat una sendera a l'esquerra que esta marcada amb una fita ( tres pedretes posades una al damunt de l'altra). Aquest camí, ens porta fins a dalt de la Montanya de Mont-redons. Un cop dalt, seguim pel camí nou que ens trobem, cap a la dreta i a uns 100 metres agafem un camí a la dreta on una mica més endavant i a l'esquerra, hi trobarem un altra fita que ens marca una nova sendera que hem de seguir. Aquesta, ens porta pel mig de la montanya fins un camí on si anem cap a la dreta, farem cap al Pi de Montbrió i si anem cap a l'esquerra, que és el que he agafat jo, ens portarà cap a la bassa de les clotxes.
dimarts, 15 de desembre del 2009
Per a reflexionar!
diumenge, 13 de desembre del 2009
Ets una meravella!
Cada segon que vivim és un moment nou i singular en l'univers, un moment que no es repetirà mai més. I què ensenyem als nostres nens? Els ensenyem que dos i dos són quatre i que París és la capital de França. Quan els instruirem sobre qui són ells?.
dissabte, 12 de desembre del 2009
Petit homenatge a Xavier
Aquesta tarda, a les 16h hem començat a posar les nostres motos a la plaça església i ens hi hem ajuntat fins a 50 motos de diferent cilindrada. Hi estàvem tots els del MC Flix però el que més m'ha agradat, és que els amics i companys de Xavier hi han acudit amb les seves motos. Ha estat una concentració silenciosa i a les 18h, desprès de les campanades hem fet tots plegats un minut de silenci en honor seu i hem comptat amb tota la seva família al acte.
Senderisme a Flix. Los Mactars
L'altre dia passejant pel poble em vaig trobar primer a l'amiga Helena i més tard a l'amiga Tere, que em van dir que eren seguidores del meu blog i que llegien les meves caminates perquè es dona el cas que elles també són grans caminadores. Moltes gràcies a totes dues i a tots els que em seguiu en aquest blog i convidar-vos a deixar-me comentaris o noves rutes que vosaltres conegueu.
divendres, 11 de desembre del 2009
Marató de TV3 a Flix.

És prega la màxima participació, recordant que les motos que poden assistir a la concentració són de tot tipus de cilindrada. Amb això fem una crida a la gent més jove del nostre entorn.
Qualsevol dubte, no dubteu en preguntar.
dijous, 10 de desembre del 2009
Senderisme a Flix. Costa de Mosselló
Be, desprès de tots els aconteixements dolorosos viscuts, necessitava sortir a cremar una mica de rabia i de impotència, i ahir per la tarda amb el bon solet que feia vaig sortir.
dimarts, 8 de desembre del 2009
És per tu, Xavier!

La mort sempre és molt injusta i ens arriba quan menys ho esperem. Sabem que és un pas per on hem de passar tots, però mai hi estem preparats i sempre ens agafà desprevinguts.I molt menys quan és un noi de 17 anys al que per culpa d’un desgraciat accident l‘hi arriba l’hora.
Diumenge dia 6 de desembre, sobre les 18h se’n anava del nostre costat , Xavier, el fill del meu bon amic Rodri i el nuvi de la meva Elia. No saps que dir quan passen coses així i molt menys quan et trobes davant del pare que ha tingut una pèrdua tan gran. Solament abraçar-te a ell i plorar. I plorar de sentiment, de ràbia i de indignació. Perquè és impossible d’entendre que l’hi hagi arribat l’hora a un Nen de 17 anys.Un fill esta preparat i es pot mentalitzar per enterrar a un pare, però uns pares no poden assumir mai el tenir que enterrar al seu fill.
El poble de Flix esta de dol i el Moto Club Flix en concret, encara més.Xavier era un gran amant de les motos i de tot allò que respires gasolina. Portava aquest mon a la sang, perquè es fill d’un gran Motero i d’unes grans persones.Recordo que a l'any 95, quan el seu pare i jo vam començar a organitzar la 1ª Concentració de motos a Flix, Xavier que era un nen de tres anyets, ja estava per allí, tocant i remenant els papers. Des de ben petit sempre ha acudit a totes les activitats que organitzava el MC Flix , sent un gran col·laborador de totes elles. El primer de sortir a fer els jocs motards de la concentració de motos, sempre era ell. Era típic veure’l fent les carreres de lentitud o arrastrant un bidó de cervesa amb la seva moto. Des de la primera Concentració, sempre hem tingut a les tres generacions de “Rodris “: Avi ( Juanito), pare ( Rodri) i fill (Xavier) junts fent que les nostres festes moteres siguin un èxit.Quan quedàvem els motards de Flix en fer una sortida i apareixia la moto de Rodri, sempre veies al seu darrera al Xavier. Semblava que estigues enganxat a la moto i no se’n perdia ni una!.Estimava les motos i les vivia amb passió.
Un noi que mai passava desapercebut per ningú. Allí on estava es feia notar. Tan li feia si la persona tenia 70 anys com si en tenia 5. Ell sempre estava fotent canya a tothom. Era molt extrovertit, alegre, rialler, amic de la broma i un treballador incondicional. Un bon amic dels seus amics i un bon fill. En definitiva, una gran persona!.
I a la meva Elia……que puc dir-li?. Quan venia a casa a festejar, sempre quan entrava tenia unes paraules per la Laia i la feia enfadar. Mai se l’hi passava!. Desprès entrava fins el menjador saludava i a la Joa l’hi deia: hola xonxi!! I ella l’hi contestava: hola pixi!!! Era el seu diàleg particular. Desprès sortia la Elia amb el pastís que cada dia l’hi preparava expressament. Fins i tot en tenia per la Danna, que quan el veia es posava a bordar i l’hi mossegava els pantalons!!
El dia anterior, van celebrar l’aniversari de la Elia, els seus 17 anys i l’hi van fer una festa sorpresa. A més era també un dia molt especial per ells dos, ja que feia sis mesos que anaven junts. Estava molt contenta i il·lusionada i com no, molt enamorada.
El diumenge havien quedat a les 19h per anar a sopar tots dos junts i celebrar-ho. Però ell no va arribar a la cita. Un maleït accident, una terrible mala sort és va interposar al seu camí i no va poder ser.Que dir-li a la Elia, que explicar-li, com donar-li força per superar-ho si ni jo mateix ho puc entendre. Solament podem cuidar-la, abraçar-la i donar-li suport, fins que poc a poc el temps vagi endurint una mica la ferida. Una ferida que mai es podrà arribar a tancar.
Xavier, has agafat un nou camí ple de nous obstacles que de ben segur que superaràs, fent-te estimar com ens has fet estimar-te a tots els que t’hem conegut. Els que ens quedem aquí, ens quedem enyorant-te i plorant la teva pèrdua.A tota la família: pares, avis, germana…..i Elia, una abraçada molt forta i dir-vos que el vostre dolor és el meu dolor.
Xavier: sempre estaràs dins nostre estiguis allà on estiguis!!
dijous, 3 de desembre del 2009
LA ELIA EN FA 17!!!
Avui 3 de desembre, és el cumple de la Elia. Ja en fa 17!!
dimecres, 2 de desembre del 2009
Llegint l'entrevista feta a Wifredo Miró, secretari general de UGT a les terres de l'Ebre, on fa balanç de la incidència que la crisi econòmica té a les empreses del territòri, el entrevistador l'hi fa una pregunta sobre els fangs tòxis del riu Ebre a Flix. La resposta per mi, no té desperdici i em dona molt que pensar.
Avui no està clar si l’opció que es va adoptar per descontaminar Flix era la millor o potser calia posar una llosa i immobilitzar els llots tòxics. Algú té por que es produeixi un xoc tòxic per remoure els fangs i, per tant, el pitjor que li podria passar a aquestes terres és que es produís un xoc tòxic per contaminació de tot el riu, això seria dramàtic. Tot s’ha retardat no per la gent de les Terres de l’Ebre, perquè al final els importem relativament poc, sinó perquè es garanteixi el subministrament d’aigua a Tarragona. I fins que això no sigui garantit no començaran a remoure els fangs.
dimarts, 1 de desembre del 2009
Senderisme a Flix. Lo meandre
Avui necessitava anar a cremar una mica de ràbia i de indignació i he sortit a caminar.
Les meves fotos !!!
enricc

Les meves nenes !!!