Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 1 de desembre del 2009

Senderisme a Flix. Lo meandre



Avui necessitava anar a cremar una mica de ràbia i de indignació i he sortit a caminar.
Fa dies que volia anar pel meandre i avui tot i que sé que les obres encara no estan acabades, m'he llançat a fer la volta.
Total, que he deixat el cotxe a les casetes i he marxat cap al poble a passar la Barca . Un cop a l'altre costat, he agafat el camí que porta a les bombes d'aigua ( a l'esquerra) i m'he endinsat dins del meandre. Cal dir que el primer camí que va pel costadet del riu, s'acaba, no té sortida.
Be, un cop arribem a la bomba d'aigua del mas del soc, m'he trobat que no s'hi podia passar perque hi estan treballant. Total, he tingut que fer una mica "d'escalada" i un cop superat l'obstacle, he seguit fins al final del camí.
Aquest s'acaba al riu la cana i d'allí per carretera fins a les casetes.
Un lloc precios, rodejat de natura i de moltes varietats d'aus al riu i de peixos.
El dia, encara que fresquet, era molt clar i és podia gaudir de tot l'entorn natural i meravellós del meandre.

Durada: 1h 45
Dificultat: Fàcil
Recomanacions: Càmera de fotos preparada en tot moment.


7 comentaris:

eva_yam ha dit...

ahhh molt bé!! i avui no has fet fotikis per veure les obres??

enric ha dit...

si, el que passa és que de vegades el bluetooth em puteja una mica i no em deixa descarregar les fotos de la càmera. Però n'he fet unes quantes i molt boniques. Desprès les penjo!!!

Unknown ha dit...

K NO TE CABLE usb LA CAM ?
pENJA TIU !

enric ha dit...

No Ramón, no porta cable usb. Ho faig amb el telèfon i ve sense cable.
Ara les penjaré!

Jesús Escribano ha dit...

Al final te vas a tener que comprar una cámara, por cierto muy chulas las últimas salidas.

enric ha dit...

Gràcias Jesús!
no, si tengo una camara como la tuya, pero la Canon. Però cuando voy a andar me molesta y no sé donde meterla. Por lo que cuando salió el mòbil lg con càmara de 5 mega pixels, me lo compré i va perfecto. Así mato dos pàjaros de un tiro. Tengo teléfono y càmara. Aunque a veces, como hoy, encuentro a faltar una buena càmara!!!
Saludos!!

eva_yam ha dit...

molt maques les fotikis! ara que tindré vacancetes fare aquesta ruta un dia d'aquests!

petonssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!