Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 31 de gener del 2011

Ermita de Berrús( Riba-roja)- Ermita de Sant Francesc ( La Fatarella)

Aquest matí, Benjamin i jo hem sortit a fer una caminada pels termes de Riba-Roja i de la Fatarella.

A les 09h, hem deixat el cotxe a l'Ermita de Berrús, just al final on hi ha la última barbacoa gran i d'allí surt un camí de terra que hem seguit.
Sense deixar-lo, hem arribat a un creuament on ens indicava que podiem anar cap a la Pobla de Massaluca o cap a La Fatarella.
Hem agafat el camí de l'esquerra fins un altre pal indicador que ens marcava La Fatarella o Barranc de Sant Francesc. En aquest cas, hem seguit el de l'esquerra que ens ha portat cap al barranc de Sant Francesc. Un cop baix, hem girat a l'esquerra cap a l'Ermita de Sant Francesc. Uns 100 metres abans d'arribar, ens hem trobat un creuament que si anem a la dreta farem cap al camí dels Valencians i podriem anar al Mirador de la Ribera. Nosaltres hem seguit recte, cap a l'Ermita que per cert esta molt ben cuidada i conservada.
Ens hem trobat varies capilletes on hi havia una verge, que és on paren a resar quan van en peregrinatge de la Fatarella a l'Ermita.
Passada l'Ermita, hem seguit pel camí fins arribar a la carretera que va de Riba-roja a Berrus i per on hem passat abans amb el cotxe, i ens em enfilat carretera amunt per anar fins a Berrús i agafar el cotxe.

La ruta és preciosa i des de dalt de Berrús i fins la Fatarella, les vistes de les muntanyes i el riu Ebre al fons, són dignes d'admirar. En general tot el trajecte és una passada!!

Durada: 4h
Distància: 21 km
Alçada: 450 metres
Velocitat mitja: 5km/h
Dificultat: Fàcil

eva_yam ha dit...

vaja amb la ruta!!!! 21 km!!! i a sobre la part final tot pujada per carretera!!! esteu fets uns cracks!!! sort que no venia perquè sinó haguésss fet la última costa desfeta i t'hagués dit de tot, menys guapo!!!!! jejejejeje

molt maques les fotikis!!!!!!!!