Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimarts, 16 de febrer del 2010

Senderisme a Flix: Presa de RR- Sant Francesc- Mirador









Dies enrera, vaig fer la pujada al mirador de la Ribera i em va quedar una mica de "mal rotllo" al no poder baixar per on tocava i tampoc fer-ho per la nova sendera que havia trobat i que semblava molt bonica de fer.
Per tant i després de que el meu germà Alex em passes el track de la sendera nova, avui m'he decidit a fer-la. El temps no apuntava massa bo, però he pensat que si es posava a ploure me'n tornaria cap a casa.
O sigui que he anat fins la presa de Riba-roja d'Ebre amb el cotxe i un cop l'he passat, he entrat al primer camí a l'esquerra que he trobat. Allí l'he deixat i he començat la ruta d'avui.
L'anada l'he fet pel barranc de Sant Francesc i fins l'ermita del mateix nom. Cal dir que el camí pel barranc es impresionant i molt bonic, a més de que estan tots el bancals nets i molt ben treballats. Els olivers fan goig de veure!. L'ermita, tot i que ja hi havia estat fa anys, és molt bonica i molt ben arreglada.
D'allí he seguit direcció la Fatarella i he agafat un desviament que va cap al camí dels Valencians. Aquest camí, és quasi tot costa amunt fins arribar dalt de la Serra i a més, cosa que no m'esperava, estava nevat i caia neu. Un cop dalt, he anat cap al mirador de la Ribera i d'allí, per la sendera que m'ha indicat l'Alex, fins a la presa de Riba-roja i al cotxe.
Cal dir que dalt de la serra, hi havia força boira i nevava, però res que no es pogués superar.
El GPS avui s'ha portat com "un home" ajudant-me allí on no hi podia veure massa.
Una bona sortida, atractiva i plena de bones sensacions.

Distància: 17.8 km
Durada: 3h 10
Dificultat: Moderada
Alçada: 475 m

1 comentari:

eva_yam ha dit...

uffff lo teu si que és passió!!! amb aquest fred i caminant!!! i aquesta cara que tenies??? jejejeje
vaja fred!!!!!!!!
això si, les imatges maquíssimes!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!