Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dijous, 24 de febrer del 2011

Flix-Les Valls- Torres d'alta- Montredons

Ahir dimecres el company Buck i jo vam sortir a donar un tomb pels termes de Flix. No tenia massa clar per on anar, però recordant la sortida a la punta l'home, vaig pensar que el camí de les torres d'alta que mesos enrere vaig fer, doncs podria ser una bona opció.
Vam sortir des del barri i a la rotonda que va a Riba-roja, vam agafar el camí de l'Aubal i passant pel mig del bosquet,
vam fer cap a un camí que ens porta directament fins al Mas Nou o mas trencat com hi diem nosaltres.
Un cap dalt, estem al Tossal de Montredons . Creuem el camí i agafem una sendera que ens porta fins a la zona de les Freixes i seguint el camí asfaltat,
passant per les Serres fem cap a les Valls. Un cop dalt a les Valls, a 330 metres,
agafem el primer camí de terra a la dreta anomenat Camí de les Torres d'Alta.
Sense deixar-lo, arribarem a la ultima Torre
i d'allí surt una sendera, muntanya avall, que ens porta pel mas de Sabaté fins a un camí asfaltat. L'agafem i creuant el Coll de l'Ase, tornem estar a Montredons i d'allí fins a casa.

El Buck, totalment refet de les ferides que li va fer un gos, ja esta plenament en forma per fer bones sortides. Encara que es nota que és cadell, ja que en algun moment de la baixada, l'hi feia por i l'he tingut que ajudar. Però esta fet un bon company de sortides.

Elevation Profile

Dificultat: Fàcil
Distància: 13.8 km
Durada: 3h 30

eva_yam ha dit...

3 hores i mitja caminant el buck!!! jejeje i a sobre no se li acaben les piles!! així m'agrada!!!