Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 19 d’octubre del 2009

Flix- Pi de Montbrió- La Punta l'home




A les 08h ja estava preparat per sortir a fer la meva caminada diària. No tenia molt clar on anar i quan em passa això, sempre acabo marxant cap al pi de Montbrió.
O sigui, que seguint per la carretera de Riba-roja, un cop passada la deixalleria he agafat un camí a l'esquerra ( antiga carretera) i he seguit per un camí asfaltat fins arribar a un desviament a la dreta, que per un camí de terra ens porta al mas de Barbero. Des d'allí he seguit per la sendereta fins al pi de Montbrió.
Passat el pi, he seguit cap a l'esquerra fins agafar el primer camí a la dreta que ens porta, passant per una cova ( que no recordo quin nom té), pel mig d'una gran plantació d'olivers.
Aquest camí, arriba a la falda de la muntanya i s'acaba, però hi ha una sendereta que agafant-la, ens portarà fins un nou camí. Aquest camí, avui l'agafem cap a l'esquerra i resulta que ens porta per la punta l'home fins la Fatarella. Jo l'he fet fins el punt on la vaig deixar la vegada que vaig començar aquesta ruta des de la Fatarella. En arribar allí, a la pujada, he donat mitja volta i cap a casa passant pel mateix lloc.

Durada: 3,5 h
Dificultat: Fàcil.

1 comentari:

Unknown ha dit...

penja fotos del pi companyer !

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!