Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

divendres, 19 de febrer del 2010

Felicitats Enric!!

Avui és el cumple del meu fill Enric. Sé que s'enfadarà si li poso quatre coses al meu blog, ja que no l'hi agrada massa la "popularitat", però ho sento molt i ho he de fer.
I és que ja en fa 13!!! Sé que es el que sempre es diu, però no deixa de ser veritat : sembla que fos ahir quan va neixer amb els seus 5kg de pes i 57 cm de llargada. Era molt gran i molt guapo. La veritat és que segueix sent molt gran i guapissim.
Be, no vull escriure més coses, perquè m'aniré animant i em diran que sóc una mica "friqui".
Doncs des d'aquí, des del meu bloquet vull felicitar-te en aquest dia del teu cumple i que t'ho passis molt be. Quan estessim juntets, ho celebrarem!!
Una abraçada flillet!!


MOLTES FELICITATS!!!!!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

jejee ja tens raó en què s'enfadarà si escrius moltes cosetes d'ell però encara s'enfadaria més si entrés al teu bloquet i no veiés que has escrit alguna coseta d'ell! jejeje

ell és així!!
un petonàsssssssss ben gran!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!