Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 24 de febrer del 2010

Senderisme a Flix: Sant Jeroni- La Picossa ( Mora d'Ebre)






Sempre vaig mirant a les muntanyes i penso: allí dalt hi vull pujar!!. Són molts els cims que vull fer, però avui l'hi he dedicat la caminada a la Picossa. La Picossa, esta just al costat de l'Ermita de Sant Jeroni de Mora d'Ebre i per tant allí hi he fet cap. De bon matí i amb la motxil·la al coll, he agafat el camí per pujar a la muntanya. Cal dir que la ruta inicial que havia previst, era un altra que l'hi havia agafat al meu company Blanquejador, però he agafat un altre camí i he anat a visitar la font del Tormo, el racò dels avencs, la cova de la porca i del iaio i he pujat fins el cim de la Picossa. La baixada, com no he trobat cap altre camí per baixar per un altre lloc, l'he fet pel mateix camí.
Cal dir que és una caminata curta, però intensa ja que puges fins a quasi 500 metres de cop.
Però poc a poc tot s'aconssegueix.
Això sí, tot el que he vist des de baix fins a dalt, així com les vistes, són impresionants.

Dificultat: Moderada
Temps: 2h
Distància: 5.4 km
Alçada: 496m

5 comentaris:

José Luis Ordovás Sariñena ha dit...

Para que no tengas excusa, aqui tienes el triptico de los Senders de la Picossa que editamos la AE La Picossa

http://lapicossa.foros.ws/post.php?p=189#189

Y si te gusta subir picos de la Ribera, estás invitado a participar. Mirate esto:

http://lapicossa.foros.ws/f3/50-picos-de-la-ribera/

enric ha dit...

Muchas gràcias Jose Luis!! Ahora ya puedo hacer las rutas de la Picossa.Ya vi que estabais haciendo los picos de la Ribera y poco a poco creo que iré haciendo alguno.
Gràcias de nuevo por tu amabilidad!!
Un saludo!!

jba ha dit...

Avui hem fet “la Picossa”. M’he baixat el teu trac, però, no se si ha estat la meva imperícia en l’aparell que no l’hem pogut seguir gaire bé (en canvi el que vas penjar dels Vingalis hem va anar al mil•límetre). Hem pujat fins la Font del Tomo, racó dels Avencs, cova de la Porca, coll de les Solanes, la Picossa, camí dels Geganters i camí de les Solanes fins Sant Jeroni. Esta clar que el camí invers hagués estat una millor opció. El lloc totalment recomanable i les vistes des de la Picossa una passada

enric ha dit...

Hola Jba! en primer lloc, gràcies per entrar al meu blog i deixar-me un comentari. El track de la Picossa pot ser que estigui una mica liat, perquè un cop dalt jo vaig anar a mirar diferents llocs i queda marcat i potser això t'ha liat més. Me'n alegro que la ruta dels Vingalis t'hagués anat be.
D'on ets Jba?
Salutacions!!

Anònim ha dit...

http://www.markbattypublisher.com/jsp/buytramadol/#1003 buy tramadol hydrochloride online uk - tramadol for dogs dosage uk

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!