Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dilluns, 8 de febrer del 2010

Senderisme a Flix: Passejada per Falset







La ruta d'avui, ha estat per Falset. Sortint del poliesportiu, he anat cap a l'ermita de Sant Gregori i d'allí cap a l'ermita de sant Cristòfol. La primera destaca pel color argilos que té i perquè tota ella esta feta a la roca. La segona, esta en ruines, però hi ha una cova, on hi ha una imatge. Les vistes són molt boniques i el paisatge més encara. Seguim la ruta, pujant a les Torres d'altafalla, a uns 580 metres d'alçada. Baixem pel radera de la muntanya i per la ruta nomenada dels maquis, anem cap al Morral passant pel plà de Cucò. I d'allí, agafarem una ruta pecuaria que va de Falset a Pradell de la Teixeta i cap a Falset.
Aquesta ruta és de les que més m'agraden perquè quasi tota trancòrrer per senderes estretes i amb uns paratjes i unes imatges espectaculars. Cal dir que lo Morral, es troba a 670 metres d'alçada. Tota la ruta esta força be marcada amb pintures i cartells indicadors.

Durada:2h 15
Distància: 11.7 km
Dificultat: Moderada
Alçada: 680 m

3 comentaris:

eva_yam ha dit...

que guapes les fotikis!! que morral estàs fet!! jejejeje

no has fet més fotos???
per cert, avui ja no em fa mal el peu!! així que ben aviat, em toca posar les piles per caminar!!!!!!

un petonàssssssss

Jesús Escribano ha dit...

Enric, ¿que opinas si pongo un enlace a tu blog con los artículos sobre senderismo?
Estás hecho un crack.
Saludos,
Jesús

enric ha dit...

Eva, si que tinc més fotos. Les he posat quasi totes a la ruta. Entra al wikiloc i les veuras.Es una ruta molt bonica i hi han moments que vas entre mig del bosc i apartant les rames. Es interessant. Per cert, caminant he sentit un soroll fort i resulta que de cop s'ha posat a cridar una noia que venia en sentit contrari. Ens hem donat un bon susto tots dos ja que ens pensàvem que el soroll era un jabalí.
Jesús, gràcias por lo de crak. La verdad es que cada vez me tiene mas enganchado esto del senderismo.Me encantarà que pongas un enlace en tu blog y poder compartir mis rutas con quien quiera hacerlas.
Gràcias a los dos!!

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!