Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dissabte, 27 de febrer del 2010

Són les 7h 45 i em sona el despertador. M'aixeco sense fer soroll, miro per la finestra i tot i que esta núvol, no plou. La predicció del temps, és pluja dèbil a partir de les 19h. Em començo a preparar per a sortir a caminar. Un cop vestit i esmorzat, una última revisió de la motxilla: aigua,menjar, guants, piles, brújula.....tot col·locat. La càmera de fotos , el mòbil i el GPS al seu lloc.Be, tot en ordre!

Miro de nou per la finestra i veig que comença a ploure. Truco a la Eva que esta a Miami i em diu que allí també esta plovent de valent. Be, vaig a veure Jose, mirem el temps i......res de res. Plou i de veritat. Vaja m......tota la setmana pensant amb la pujada a Tivissa i ara plou. Si et trobes la pluja ja caminant, jo mai he tornat enrere, però sortir ja plovent........no m'agrada. Total, com diuen els castellans: todo mi gozo en un pozo!!! Decidim anul·lar la sortida d'avui i deixar-la pel dissabte que ve.

O sigui que....fins el proper dissabte!

Salutacions!!


1 comentari:

eva_yam ha dit...

vaja merda!! parlant clar!!!!!!! tota la setmana preparant-me de valent pel dissabte i resulta que plou!!
em va fer molta ràbia perquè en tenia moltes ganes d'anar-hi!! que hi farem!!! hi han coses que no depenen de nosaltrs!!

fins la pròxima!!
petonetssssssssss

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!