Benvinguts al meu Blog >......Desitjo que us agradi !!!Deixa'm un missatge>enricc38@hotmail.com----

DICCIONARI FLIXANCO ( blog d'Eva)

dimecres, 17 de febrer del 2010

Caminada pel dia 20 de febrer.

TivissaMargalef

Aquest cap de setmana volia fer una sortideta. No tinc massa clar on anar, si cap a la zona de Margalef o cap a Tivissa. En principi som dues persones que hi anirem si el temps acompanya una mica, Jose i jo. Si algú s'hi vol apuntar, que m'ho digui i serà benvingut.
I si vol fer alguna ruta en concret, doncs estem oberts a canvis.
Una de les possibles sortides, seria la de Margalef que la van fer els companys de la Picossa de Mora, el mes passat. Un altra, podia ser una volta per Tivissa. Os poso l'altimetria de la ruta per saber com serà. Tant la ruta com l'altimetria, les he agafat del blog del company Blanquejador que és un crack en això del senderisme.
La sortida seria pel dissabte.
Salutacions!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

holesssssssssss tato!!
ja s'ha apuntat algú a la sortideta??????????''

Les meves fotos !!!

enricc

enricc
Les meves nenes !!!